Nákupní košík
0 produktů
FAQ - NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
1.OBJEDNAL/A/ JSEM VŠECHNY POLOŽKY SKLADEM, KDY MI OBJEDNÁVKU ODEŠLETE?
Snažíme se o co nejrychlejší odeslání, téměř všechno zboží máme skladem /vyjímkou je jen přírodní kosmetika a některé položky z akčních letáků, je to vždy u zboží uvedeno/, takže objednávky odesíláme do 24 hodin od připsání platby - většinou ještě týž den. Platby jsou připsány max. do 24 hodin, většinou je to do 2 hodin od zadání platby. Vyjímkou je pouze předvánoční období, kdy vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek odesíláme většinou do 48 hodin. Objednávky se zbožím na objednání většinou do 5 pracovních dnů, u konkrétního zboží je také uvedená dodací lhůta /záleží také na rychlosti dodavatelů, kde platí totéž co u nás - v běžném roce je to rychlejší, v předvánočním období to trvá o něco déle/.
Pokud potřebujete zboží obdržet v konkrétním termínu, napište nám to, prosím do poznámky.
2.NEPŘIŠLO MI POTVRZENÍ NA E-MAIL, PROČ?
Nejčastější chybou je špatně zadaný e-mail nebo nedokončení objednávky - v našem e-shopu je nákup na 4.kroky - 1.krok NÁKUPNÍ KOŠÍK, 2.krok KONTAKTNÍ A DODACÍ ÚDAJE, 3.krok REKAPITULACE OBJEDNÁVKY a 4.krok ODESLÁNÍ - HOTOVO. Pokud vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás, prosím, buď telefonicky na čísle 777 315 999 nebo e-mailem darkyproradost.obchod@gmail.com a my v systému zjistíme, která chyba se stala. Pokud jde o chybně zadaný e-mail, objednávku v systému máme a opravíme e-mailovou adresu. Pokud nedošlo k odeslání v tom 4.kroku, objednávku v systému nemáme a je nutné ji učinit znovu, případně pokud ještě zboží máte v košíku, potvrdit odeslání.
3.ZADAL/A JSEM ZPŮSOB DORUČENÍ PICKUP - VÝDEJNÍ MÍSTO, ALE NEVÍM KTERÉ?
Pokud jste zadal/a způsob dopravy výdejní místo, je nutné vybrat si ho zde https://pickup.dpd.cz/ , pokud ve vašem místě není nebo vám nevyhovuje, lze změnit dopravu na doručení kurýrem na adresu, jen částka k úhradě by byla o 20,-Kč vyšší. Stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a uvést buď vybrané výdejní místo nebo že chcete změnit na kurýra.
4.MÁM PROBLÉM S DORUČENÍM ZÁSILKY, ZATÍM MI NEPŘIŠLA, PROČ?
V den odeslání zásilky Vás o tom informujeme e-mailem z e-shopu, kde Vám spolu se zprávou zasíláme i fakturu - doklad o koupi a také by vám měl přijít e-mail od dopravce DPD, kde vám oznamují, že dnes od nás přijali zásilku pro vás a budou vám ji následující den doručovat. Následující den by vám měl opět přijít e-mail či SMS zpráva, že dnes vám bude doručována zásilka a časové okno /cca v kolik hodin/. Pokud se toto nestalo, kontaktujte nás, prosím /viz.kontaky výše/. Často lze problémům s doručením předejít a to ze strany zákazníků:
1. Většina dopravců doručuje v dopoledních a časných odpoledních hodinách, přesto si zákazníci zadají dodací adresu, kde v těchto hodinách nikdo není /všichni jsou v práci/. Řešením je buď dodací adresa do práce /stačí do poznámky u objednávky napsat např. pouze do 15.00 hod., protože v tu dobu v práci končíte/, pokud není možnost do práce, tak lze požádat např. sousedku, rodinu apod. a pokud není ani tato možnost, tak lze doručit do výdejního místa, kde si ji dle vašich možností vyzvednete. Vyjímka je opět předvánoční období, kdy dopravci jezdí až do pozdních večerních hodin.
2. Řidiči se nemohou dovolat na uvedené telefonní číslo - zákazníci uvedou např. číslo manžela, který se ale nenachází na uvedené dodací adrese a neví, jestli manželka je doma, jestli nešla např. nakoupit apod. Uveďte prosím u dodacích údajů to telefonní číslo, které má u sebe osoba, která bude zásilku přebírat, řidiči nemohou obvolávat několik osob.
3. Špatně uvedená dodací adresa - ulice nebo číslo popisné neexistuje.
4. Velice častý problém - není označený zvonek, řidiči opravdu nejsou telepati a nemohou např. u panelového či bytového domu zvonit na všechny zvonky, aby zjistili, kdo čeká zásilku.
5.OBJEDNÁVKA MI PŘIŠLA, VŠE V POŘÁDKU, ALE VELIKOST DCEŘI/SYNOVI NESEDÍ, LZE VYMĚNIT?
Ano, ideálně pokud nám napíšete, abychom konkrétní položku, pokud ji máme v požadované velikosti, hned odložili a jakmile nám přijde vrácené zboží, obratem vám odešleme požadovanou velikost. Dopravné podruhé neúčtujeme, platíme ho za vás, bereme to jako službu našim zákazníkům, takže jediná investice je pro zákazníka dopravné směrem k nám /většinou poštovné/.
Pokud by jsme už požadovanou velikost neměli, lze vyměnit za jiné zboží, případně vrátíme platbu za vrácené zboží. Adresa pro vrácení zboží: Jiřina Kopuletá, Dárky pro radost, Lysovice 116, 682 01 Vyškov.
6.OBJEDNÁVKA MI PŘIŠLA, ALE ZBOŽÍ NENÍ DLE MÉHO OČEKÁVÁNÍ, MOHU VRÁTIT?
Ano, ze zákona máte možnost vrátit zboží zakoupené na dálku do 14 dnů od obdržení zásilky. Pokud tedy nejste se zbožím spokojení, zašlete nám ho prosím na adresu Jiřina Kopuletá, Dárky pro radost, Lysovice 116, 682 01 Vyškov, bez dobírky a my Vám vrátíme platbu na váš účet. Prosíme o zprávu, že nám zboží odesíláte zpět a uvedení čísla účtu, na který máme platbu vrátit. Na vrácení platby, znovunaskladnění a vystavení dobropisu máme ze zákona také 14 dnů.
7. REKLAMACE ZBOŽÍ
Zjistili jste vadu u zboží - před odesláním vadného zboží prosíme o info e-mailem nebo telefonicky, u některého zboží není nutné zasílat ho zpět, stačí nám foto poškozeného či vadného zboží a vyřídíme reklamaci přes e-mail. Jedná se
většinou o zboží, které dovážíme ze zahraničí a jejichž reklamaci řešíme se zahraničním dodavatelem přes e-mail. Zboží, které je nutno odeslat, zašlete prosím na adresu: Jiřina Kopuletá, Dárky pro radost, Lysovice 116, 682 01 Vyškov, bez dobírky. Případně je po domluvě možné objednat z naší strany svoz přepravní firmou DPD. Reklamační protokol není nutný, stačí nám do e-mailu darkyproradost.obchod@gmail.com uvést číslo objednávky=číslo faktury, popis vady a návrh způsobu řešení - výměna/vrácení platby. V případě vrácení platby číslo účtu, kam máme platbu odeslat.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, řešíme je bezodkladně v co nejkratší době.
8.CHTĚL/A BYCH ZBOŽÍ, U KTERÉHO JE UVEDENÉ BRZY NASKLADNÍME, CO TO ZNAMENÁ?
Záložka BRZY NASKLADNÍME je určená pro zboží, které máme na cestě od dodavatele k nám a většinou ho máme na skladě do 5 dnů. Pokud chcete některou položku rezervovat a nechcete každý den sledovat stránky, stačí nám napsat e-mail a my vás budeme e-mailem nezávazně či závazně informovat /dle vašeho přání/, že zboží již přišlo a pokud váš zájem trvá, můžete učinit objednávku.
9.CO ZNAMENÁ U ZBOŽÍ "PŘIPRAVUJEME"?
V záložce Připravujeme máme uvedené zboží, které máme objednané u dodavatelů, ale zatím nebylo odesláno, po avízu od dopravce, že máme zásilku na cestě, přesunujeme do záložky Brzy naskladníme. Jedná se o záložku, která je informativního charakteru zejména pro naše VO odběratele, pro které je to taková "ochutnávka" novinek, které v blízké době naskladníme.
10.CHCI SI OBJEDNAT ZBOŽÍ, ALE NELZE MI ZADAT DOBÍRKA, PROČ?
Z důvodu špatné zkušenosti s nepřebíráním zásilek na dobírku zejména u menších objednávek jsme se rozhodli tuto možnost u objednávek do 200,-Kč za zboží zrušit. Vyřídíme objednávky v jakékoliv výši, ovšem u objednávek do 200,-Kč za zboží pouze se způsobem platby předem na účet. O velké časové zdržení nejde, neboť už to není jako dříve, kdy se platba připisovala 3-4 dny, v dnešní době jsou banky rychlé a ve většině případů nám platba přijde do 24 hodin od zadání příkazu, v některých případech ještě týž den /záleží, jakou banku máte/.
11.OBJEDNAL/A/ JSEM SI ZBOŽÍ A PO DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY JE UVEDENO, ŽE NENÍ SKLADEM
Je to logické - skladem byl poslední kus, po dokončení objednávky se odečetl, protože je rezervovaný ve Vaší objednávce, kdyby bylo nadále uvedeno, že je skladem 1 ks, mohlo by si 1 ks objednat více zákazníků a těžko dělit 1 ks mezi více zákazníků. Je to jako na prodejně, když bude v regálu poslední kus a jeden zákazník ho vloží do košíku a potvrdí odběr, už si ho další zákazník do košíku nedá. Pokud by zboží nebylo skladem, nešlo by objednat. Vyjímkou je pouze přírodní kosmetika a produkty, kde je uvedeno, že jsou na objednání a je uvedena dodací lhůta.
1.OBJEDNAL/A/ JSEM VŠECHNY POLOŽKY SKLADEM, KDY MI OBJEDNÁVKU ODEŠLETE?
Snažíme se o co nejrychlejší odeslání, téměř všechno zboží máme skladem /vyjímkou je jen přírodní kosmetika a některé položky z akčních letáků, je to vždy u zboží uvedeno/, takže objednávky odesíláme do 24 hodin od připsání platby - většinou ještě týž den. Platby jsou připsány max. do 24 hodin, většinou je to do 2 hodin od zadání platby. Vyjímkou je pouze předvánoční období, kdy vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek odesíláme většinou do 48 hodin. Objednávky se zbožím na objednání většinou do 5 pracovních dnů, u konkrétního zboží je také uvedená dodací lhůta /záleží také na rychlosti dodavatelů, kde platí totéž co u nás - v běžném roce je to rychlejší, v předvánočním období to trvá o něco déle/.
Pokud potřebujete zboží obdržet v konkrétním termínu, napište nám to, prosím do poznámky.
2.NEPŘIŠLO MI POTVRZENÍ NA E-MAIL, PROČ?
Nejčastější chybou je špatně zadaný e-mail nebo nedokončení objednávky - v našem e-shopu je nákup na 4.kroky - 1.krok NÁKUPNÍ KOŠÍK, 2.krok KONTAKTNÍ A DODACÍ ÚDAJE, 3.krok REKAPITULACE OBJEDNÁVKY a 4.krok ODESLÁNÍ - HOTOVO. Pokud vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás, prosím, buď telefonicky na čísle 777 315 999 nebo e-mailem darkyproradost.obchod@gmail.com a my v systému zjistíme, která chyba se stala. Pokud jde o chybně zadaný e-mail, objednávku v systému máme a opravíme e-mailovou adresu. Pokud nedošlo k odeslání v tom 4.kroku, objednávku v systému nemáme a je nutné ji učinit znovu, případně pokud ještě zboží máte v košíku, potvrdit odeslání.
3.ZADAL/A JSEM ZPŮSOB DORUČENÍ PICKUP - VÝDEJNÍ MÍSTO, ALE NEVÍM KTERÉ?
Pokud jste zadal/a způsob dopravy výdejní místo, je nutné vybrat si ho zde https://pickup.dpd.cz/ , pokud ve vašem místě není nebo vám nevyhovuje, lze změnit dopravu na doručení kurýrem na adresu, jen částka k úhradě by byla o 20,-Kč vyšší. Stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a uvést buď vybrané výdejní místo nebo že chcete změnit na kurýra.
4.MÁM PROBLÉM S DORUČENÍM ZÁSILKY, ZATÍM MI NEPŘIŠLA, PROČ?
V den odeslání zásilky Vás o tom informujeme e-mailem z e-shopu, kde Vám spolu se zprávou zasíláme i fakturu - doklad o koupi a také by vám měl přijít e-mail od dopravce DPD, kde vám oznamují, že dnes od nás přijali zásilku pro vás a budou vám ji následující den doručovat. Následující den by vám měl opět přijít e-mail či SMS zpráva, že dnes vám bude doručována zásilka a časové okno /cca v kolik hodin/. Pokud se toto nestalo, kontaktujte nás, prosím /viz.kontaky výše/. Často lze problémům s doručením předejít a to ze strany zákazníků:
1. Většina dopravců doručuje v dopoledních a časných odpoledních hodinách, přesto si zákazníci zadají dodací adresu, kde v těchto hodinách nikdo není /všichni jsou v práci/. Řešením je buď dodací adresa do práce /stačí do poznámky u objednávky napsat např. pouze do 15.00 hod., protože v tu dobu v práci končíte/, pokud není možnost do práce, tak lze požádat např. sousedku, rodinu apod. a pokud není ani tato možnost, tak lze doručit do výdejního místa, kde si ji dle vašich možností vyzvednete. Vyjímka je opět předvánoční období, kdy dopravci jezdí až do pozdních večerních hodin.
2. Řidiči se nemohou dovolat na uvedené telefonní číslo - zákazníci uvedou např. číslo manžela, který se ale nenachází na uvedené dodací adrese a neví, jestli manželka je doma, jestli nešla např. nakoupit apod. Uveďte prosím u dodacích údajů to telefonní číslo, které má u sebe osoba, která bude zásilku přebírat, řidiči nemohou obvolávat několik osob.
3. Špatně uvedená dodací adresa - ulice nebo číslo popisné neexistuje.
4. Velice častý problém - není označený zvonek, řidiči opravdu nejsou telepati a nemohou např. u panelového či bytového domu zvonit na všechny zvonky, aby zjistili, kdo čeká zásilku.
5.OBJEDNÁVKA MI PŘIŠLA, VŠE V POŘÁDKU, ALE VELIKOST DCEŘI/SYNOVI NESEDÍ, LZE VYMĚNIT?
Ano, ideálně pokud nám napíšete, abychom konkrétní položku, pokud ji máme v požadované velikosti, hned odložili a jakmile nám přijde vrácené zboží, obratem vám odešleme požadovanou velikost. Dopravné podruhé neúčtujeme, platíme ho za vás, bereme to jako službu našim zákazníkům, takže jediná investice je pro zákazníka dopravné směrem k nám /většinou poštovné/.
Pokud by jsme už požadovanou velikost neměli, lze vyměnit za jiné zboží, případně vrátíme platbu za vrácené zboží. Adresa pro vrácení zboží: Jiřina Kopuletá, Dárky pro radost, Lysovice 116, 682 01 Vyškov.
6.OBJEDNÁVKA MI PŘIŠLA, ALE ZBOŽÍ NENÍ DLE MÉHO OČEKÁVÁNÍ, MOHU VRÁTIT?
Ano, ze zákona máte možnost vrátit zboží zakoupené na dálku do 14 dnů od obdržení zásilky. Pokud tedy nejste se zbožím spokojení, zašlete nám ho prosím na adresu Jiřina Kopuletá, Dárky pro radost, Lysovice 116, 682 01 Vyškov, bez dobírky a my Vám vrátíme platbu na váš účet. Prosíme o zprávu, že nám zboží odesíláte zpět a uvedení čísla účtu, na který máme platbu vrátit. Na vrácení platby, znovunaskladnění a vystavení dobropisu máme ze zákona také 14 dnů.
7. REKLAMACE ZBOŽÍ
Zjistili jste vadu u zboží - před odesláním vadného zboží prosíme o info e-mailem nebo telefonicky, u některého zboží není nutné zasílat ho zpět, stačí nám foto poškozeného či vadného zboží a vyřídíme reklamaci přes e-mail. Jedná se
většinou o zboží, které dovážíme ze zahraničí a jejichž reklamaci řešíme se zahraničním dodavatelem přes e-mail. Zboží, které je nutno odeslat, zašlete prosím na adresu: Jiřina Kopuletá, Dárky pro radost, Lysovice 116, 682 01 Vyškov, bez dobírky. Případně je po domluvě možné objednat z naší strany svoz přepravní firmou DPD. Reklamační protokol není nutný, stačí nám do e-mailu darkyproradost.obchod@gmail.com uvést číslo objednávky=číslo faktury, popis vady a návrh způsobu řešení - výměna/vrácení platby. V případě vrácení platby číslo účtu, kam máme platbu odeslat.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, řešíme je bezodkladně v co nejkratší době.
8.CHTĚL/A BYCH ZBOŽÍ, U KTERÉHO JE UVEDENÉ BRZY NASKLADNÍME, CO TO ZNAMENÁ?
Záložka BRZY NASKLADNÍME je určená pro zboží, které máme na cestě od dodavatele k nám a většinou ho máme na skladě do 5 dnů. Pokud chcete některou položku rezervovat a nechcete každý den sledovat stránky, stačí nám napsat e-mail a my vás budeme e-mailem nezávazně či závazně informovat /dle vašeho přání/, že zboží již přišlo a pokud váš zájem trvá, můžete učinit objednávku.
9.CO ZNAMENÁ U ZBOŽÍ "PŘIPRAVUJEME"?
V záložce Připravujeme máme uvedené zboží, které máme objednané u dodavatelů, ale zatím nebylo odesláno, po avízu od dopravce, že máme zásilku na cestě, přesunujeme do záložky Brzy naskladníme. Jedná se o záložku, která je informativního charakteru zejména pro naše VO odběratele, pro které je to taková "ochutnávka" novinek, které v blízké době naskladníme.
10.CHCI SI OBJEDNAT ZBOŽÍ, ALE NELZE MI ZADAT DOBÍRKA, PROČ?
Z důvodu špatné zkušenosti s nepřebíráním zásilek na dobírku zejména u menších objednávek jsme se rozhodli tuto možnost u objednávek do 200,-Kč za zboží zrušit. Vyřídíme objednávky v jakékoliv výši, ovšem u objednávek do 200,-Kč za zboží pouze se způsobem platby předem na účet. O velké časové zdržení nejde, neboť už to není jako dříve, kdy se platba připisovala 3-4 dny, v dnešní době jsou banky rychlé a ve většině případů nám platba přijde do 24 hodin od zadání příkazu, v některých případech ještě týž den /záleží, jakou banku máte/.
11.OBJEDNAL/A/ JSEM SI ZBOŽÍ A PO DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY JE UVEDENO, ŽE NENÍ SKLADEM
Je to logické - skladem byl poslední kus, po dokončení objednávky se odečetl, protože je rezervovaný ve Vaší objednávce, kdyby bylo nadále uvedeno, že je skladem 1 ks, mohlo by si 1 ks objednat více zákazníků a těžko dělit 1 ks mezi více zákazníků. Je to jako na prodejně, když bude v regálu poslední kus a jeden zákazník ho vloží do košíku a potvrdí odběr, už si ho další zákazník do košíku nedá. Pokud by zboží nebylo skladem, nešlo by objednat. Vyjímkou je pouze přírodní kosmetika a produkty, kde je uvedeno, že jsou na objednání a je uvedena dodací lhůta.